شرکت محکم لوله اشتهارد

شرکت محکم لوله اشتهارد

شرکت محکم لوله اشتهارد با هدف تولید انواع لوله و پروفیل فولادی در سال ۱۳۷۷ تاسیس شد. مدیریت این شرکت را قاسم قلیچ بر عهده گرفت.

این شرکت در حال حاضر یکی از برترین شرکت ها در ضمینه تولید محصولات فولادی بوده و با هدف مشتری مداری و تولید انبوه در سال ۱۳۸۰ درست ۳ سال بعد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این شرکت در استان البرز شهرستان اشتهارد در زمینی به اندازه ۱۰۰۰۰ متر مربع واقع گردید و هم اکنون ظرفیت 150 هزار تن محصول فولادی را داراست.

ما در مطالب زیر درباره شرکت محکم لوله اشتهارد اطلاعات جالبی قرار داده و مطالب جامعی ارائه کردیم تا علاوه بر پاسخ دادن به عمده سوالات شما مخاطبین گرامی و ارائه اطلاعات مفید به شما درباره این مجموعه، این مطالب بتواند مطالب جالبی نیز در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در ادامه درباره محصولات و اهداف این شرکت بیش تر توضیح خواهیم داد.

محصولات تولیدی شرکت محکم لوله اشتهارد

این شرکت با بهره مندی از ۵ خط تولید بسته و دو خط تولید باز به تولید حدود ۲۵ نوع مختلف محصولات فولادی اعم از لوله پروفیل و مقاطع فولادی با ظرفیتی بالغ بر ۱۵۰ هزار تن محصول به تولید پرداخته و تاکنون نیز در زمینه تولید موفقیت هایی کسب کرده است.

همچنین باید بدانید این شرکت با بهره‌گیری از نیروهایی مجرب و متخصص و استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات بروز و تکنولوژی‌های تماما ایرانی محصولاتی ارائه نماید که مطابق با استانداردهای بین المللی بوده و بسیار با کیفیت است.

شرکت محکم لوله اشتهارد به طور عمده به تولید ۵ نوع محصول اصلی می پردازد که این محصولات بسیار با کیفیت بوده و نیازهای بازار را تامین کرده است اینک به معرفی این محصولات و توضیح درباره هرکدام می پردازیم:

  • قوطی پروفیل

پروفیل یکی از پرکاربردترین مقاطع در دو صنعت ساختمان سازی و راه سازی است. اما بیشترین کاربرد این محصول متعلق به ساخت در و پنجره های آهنی می باشد. این محصول در خودرو سازی نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد و علاوه بر این موارد ساخت پایه میز و صندلی، چهارچوب درهای بزرگ آهنی و کرکره های مغازه نیز با مورد استفاده قرار دادن این محصول به‌ عنوان یکی از مقاطع اصلی ساخته می شود.

شرکت محکم لوله اشتهارد هم اکنون یکی از بهترین تولید کنندگان قوطی پروفیل بوده و در ابعاد و اندازه های مختلفی دست به تولید این محصول زده است‌.

  • پروفیل درب و پنجره

شرکت محکم لوله تولید کننده انواع پروفیل درب پنجره می باشد.

پروفیل های درب و پنجره این شرکت بسیار با کیفیت بوده و خصوصیاتی چون فرم پذیری مناسب، مقاومت بالا، ابعاد و کیفیت مطلوب و جوش پذیری مناسب را دارا است. پروفیل درب و پنجره عموما جهت ساخت پنجره و چهارچوب های ساختمانی و نصب و نگهداری شیشه تک جداره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • لوله داربستی

این نوع لوله جزو لوله های صنعتی بوده و در ابعاد مختلفی توسط شرکت این شرکت تولید می شود و به بازار ارائه می گردد.

جالب است بدانید سازه های داربستی به وسیله اتصال همین محصولات تولید شده و ابعادشان  با توجه به نوع سازه و متراژ آن تعیین می شود.

  • چهارچوب فرانسه

چهارچوب های ساخته شده این شرکت علاوه بر استفاده در ویترین مغازه ها در ساخت ۴ محصول زیر نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

  • چهارچوب درب های فلزی
  • درب های چوبی
  • ام دی اف
  • اچ دی اف
  • ورق‌ های شیت

ورق های شیت تولید شده توسط این شرکت‌ دارای خصوصیات فرم پذیری، جوش پذیری، مقاومت بالا، دقت ابعادی و کیفیت سطحی بالا بوده و در موارد بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. از استفاده در لوازم پزشکی گرفته تا لوازم خانگی، ساختمان سازی، صنایع سنگین فلزی و حمل و نقل عمومی.

کلام پایانی

در مطالب بالا اطلاعاتی درباره شرکت محکم لوله اشتهارد ارائه دادیم و علاوه بر ارائه اطلاعات درباره سال تاسیس، محل تاسیس، مدیریت مجموعه و … درباره اهداف، دستورالعمل ها و محصولات تولیدی این مجموعه اطلاعات جامع و کاملی ارائه نمودیم. اینک با طرح ۲ سوال دیگر مطالب ارائه شده این صفحه را تکمیل می کنیم:

شرکت محکم لوله اشتهارد در کجا واقع شده است؟

استان البرز، شهرستان اشتهارد، شهرک صنعتی اشتهارد، حسابی غربی، انتهای گلرخ سوم واقع گردیده است.

ماده ی اولیه خطوط تولید این شرکت چیست و از کجا تامین می شود؟

ماده اولیه خطوط تولید این شرکت ورق گرم 37ST است که از شرکت‌های فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا تامین می‌شود. 

این پست را به اشتراک بگذارید

    سبد خرید