فولاد آذر چلیک تبریز

آذر چلیک تبریز

شرکت فولاد آذر چلیک تبریز (ACHT) در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد. این مجموعه در مساحت ۳۰ هزار متر مربعی بنا شده و فعالیت این مجموعه در زمینه تولید انواع میلگرد می باشد.

این مجموعه با ارائه محصولاتی با کیفیت و متنوع و همچنین استفاده از استانداردهای معتبر و مشارکت در بازارهای صادراتی توانسته در بین شرکت های هم رده خود یعنی مجموعه های تولید میلگرد و محصولات فولادی جایگاه نسبتا بالایی به دست آورد.

این مجموعه یکی از بزرگترین مجموعه های محصولات فولادی است که ما در مطالب این صفحه شما را به طور کامل با این مجموعه آشنا کرده و اطلاعاتی جامع و کامل درباره این مجموعه در اختیار شما قرار می‌‌ دهیم اینک در ادامه برای آشنایی بیشتر با این مجموعه مطالب این صفحه را دنبال کنید.

مجموعه آذر چلیک تبریز؛ محبوب ترین و قابل اعتمادترین مجموعه فولادی

این مجموعه فولادی با بهره‌گیری از متخصصین مجرب و حاذق و استفاده از دستگاه‌ های بسیار پیشرفته و بروز مرتبط با این صنعت اقدام به تولید محصولاتی با کیفیت بسیار بالا کرده و توانسته تاکنون از نظر خریداران به یکی از محبوب ترین و قابل اعتمادترین مجموعه های فولادی تبدیل شود.

مجموعه آذر چلیک تبریز از چه اصولی برای ساخت پیروی می کند؟

ارائه قیمت مناسب، محصول با کیفیت، توجه به نظرات( انتقادها و پیشنهادات) خریداران مجموعه اصولی است که این شرکت برای ارائه محصولات خود از آن پیروی می‌کند. همچنین وجود آزمایشگاه های پیشرفته و مجهز به واحد کنترل کیفی سبب شده محصولات ارائه شده این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار باشد. در واقع این شرکت هم اکنون یکی از اصلی ترین کارخانجات پیشرو در تولید مقاطع فولادی به حساب می آید.

اهداف مجموعه آذر چلیک تبریز

علاوه بر ارائه محصولاتی متنوع و با کیفیت، کسب جایگاه ویژه در زمینه صادرات آهن آلات به کشورهای همجوار یکی از بزرگترین اهداف این شرکت بوده و تاکنون این شرکت توانسته با عمل به ۴ شعار اصلی خود یعنی توسعه صادرات، مشتری مداری، قیمت رقابتی و ارائه محصولات باکیفیت مابین شرکت های هم رده خود جایگاه مناسبی داشته باشد.

محصولات شرکت فولاد آذر چلیک

این شرکت هم اکنون به تولید ۷ نوع متفاوت میلگرد پرداخته و تولید میلگرد ۸ و ۱۰ را نیز در اهداف خود قرار داده است که این محصولات همه از نوع A3 و از نوع 12 تا 25 می باشند.

بهترین قیمت میلگرد آجدار را در سایت ثامن حدید مشاهده نمایید.

میلگردهای A3 ،A2 ،A1 مهم ترین محصول تولید مجموعه آذر چلیک تبریز هستند.

میلگرد A3 همان میلگرد آج دار 400 جناقی است که به این نام شناخته می شود.

میلگرد A2 از نوع ساده و بدون آج می باشد و نحوه تشخیص آن بسیار راحت است اما عموما خریداران برای تشخیص میلگرد A3 و A2 با مشکل مواجه می شوند.

میلگردهای A2 به صورت مستقیم آج زده می شوند. ولی میلگردهای A3 پس از عملیات آج زنی وارد مرحله خنک کاری می شوند.

صادرات محصولات فولادی آذر چلیک تبریز

این شرکت در سال 1395 موفق به اخذ گواهی نامه BV گردید و با کسب این مجوز امکان صادرات میلگردهای تولیدی به کشور عراق را بدست آورد سپس در دی ماه ۱۳۹۵ نخستین محموله صادراتی از شرکت فولاد آذر چلیک تبریز به کشور عراق صادر گردید.

کلام پایانی

در مطالب بالا ما شرکت آذر چلیک تبریز را به طور کامل معرفی کرده و از صادرات، محصولات، مجوزها، اهداف و اصول این شرکت سخن گفتیم اینک جهت تکمیل مطالب بالا به ۲ سوال اساسی دیگر درباره این مجموعه پاسخ می دهیم و امیدواریم مطالب ارائه شده برای شما مخاطبین عزیز مفید واقع گردد.

چگونه میلگردهای A2 و A3 را تشخیص دهیم؟

برای تشخیص این میلگرد لازم است توجه داشته باشید که میلگرد A3 دارای آج جناقی به صورت 7 و 8 بوده در صورتی که میلگرد A2 دارای آج مارپیچ موازی می باشد. به طور دقیق تر اگر آج میلگرد به شکل فنر باشد میلگرد از نوع A2 است در ضمن میلگردهای نوع A3 شکننده تر بوده ولی میلگرد A2 انعطاف پذیری بیشتری دارد.

شرکت آذر چلیک تبریز در کجا واقع شده است؟

این شرکت در آذربایجان شرقی، جاده تبریز صوفیان، شهرک صنعتی صنایع ساختمانی، خیابان ششم واقع گردیده است.

این پست را به اشتراک بگذارید

    سبد خرید