صنایع پروفیل سینا شرق

صنایع پروفیل سینا شرق

شرکت صنایع پروفیل سینا شرق فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لوله و پروفیل باز و بسته در سال ۱۳۸۰ آغاز کرد و اینک یکی از شرکت های مطرح در این حوزه می باشد که توانسته با گسترش فرصت های شغلی در بحث اشتغال زایی نیز مثمر ثمر واقع گردد.

این مجموعه علاوه بر تولید انواع لوله و پروفیل باز و بسته خدماتی بر روی انواع کویل های سبک و سنگین نیز انجام می دهد.

برای تولید لوله و پروفیل، این مجموعه از فرآیند شکل دهی غلتکی سرد استفاده می‌کنند و این فرآیند سبب می شود بدون انجام تغییر در ضخامت و اندازه  ورق و با عبور آن از غلتک های دوار خم های متوالی ایجاد شود و نوار فلزی شکل مقطع مورد نظر را بگیرد.

ما در مطالب زیر به طور کامل درباره ای مجموعه اطلاعاتی جامع گردآوری کرده و این اطلاعات را در جهت پاسخگویی به نیاز شما مخاطبین گرامی در این صفحه ارائه می کنیم. امیدواریم مطالب گردآوری شده به طور کامل به سوالات شما درباره مجموعه صنایع پروفیل سینا شرق پاسخ دهد.

فرآیند تولید لوله و پروفیل در شرکت صنایع پروفیل سینا شرق

فرآیند تولید لوله و پروفیل در این‌ مجموعه با استفاده از شکل دهی فلز در حالت سرد نوار ورق به پروفیل با سطح مقطع یکنواخت می باشد و شکل دهی محصول مورد نظر توسط عبور نوار فلز از سری غلتک هایی صورت می گیرد که به صورت پی در پی روی شافت های دستگاه نصب شده اند.

کیفیت مناسب سری محصولات این مجموعه و استفاده از کادر متخصص و مجرب و اهمیت به اصول مشتری مداری سبب شده روز به روز محصولات تولیدی این شرکت از محبوبیت بالاتری برخوردار شود.

شرکت های وابسته به صنایع پروفیل سینا شرق

  • شرکت صنایع آهن و فولاد شرق
  • صنیع گستر شرق
  • همگامان فولاد توس
  • بیمه پاسارگاد

محصولات تولیدی شرکت پروفیل سینا شرق

این شرکت تنها شرکتی تولید کننده پروفیل فولادی در مشهد مقدس است که با ایجاد تنوع در محصولات تولیدی نسبت به تکمیل سبد پروفیل خود اقدام نموده است.

علاوه بر این موارد محصولات زیر نیز تولید شده این مجموعه می باشد:

  • انواع پروفیل ‌های در و پنجره
  • مقاطع  Z
  • لوله‌ های صنعتی و ساختمانی
  • قوطی‌ های مربع صنعتی و ساختمانی
  • قوطی‌ های مستطیل صنعتی و ساختمانی

مشاهده قیمت آهن آلات: قیمت روز قوطی پروفیل

مشخصات فنی محصولات صنایع پروفیل سینا شرق

محصولات این مجموعه در انواع ابعاد و اندازه ‌های مختلف تولید می ‌شوند و این محصولات علاوه بر ساختمان سازی در صنعت خودرو سازی، پوشش سقف سوله ‌ها، ساخت شاسی تریلر ها و نفت کش ها و همچنین در ساخت نرده‌ های فلزی در پیاده رو ها، خیابان‌ ها و کارخانه ‌ها نیز کاربرد دارد.

سخن آخر

در مطالب این صفحه ما شما مخاطبین گرامی را با مجموعه صنایع پروفیل سینا شرق آشنا کردیم و درباره فرآیند تولید لوله و پروفیل این شرکت سخن گفتیم. همچنین شرکت های وابسته به این مجموعه را نام برده و به محصولات تولیدی این شرکت اشاره نمودیم. اینک در پایان این مطالب جهت تکمیل مطالب ارائه شده این صفحه به پاسخ درباره دو سوال اساسی دیگر می پردازیم.

 دفتر مرکزی پروفیل سینا شرق در کجا واقع شده است؟

دفتر مرکزی این مجموعه در مشهد، بلوار فردوسی خیابان ثمانه، ثمانه 1، پلاک 51 واقع گردیده است.

کارخانه پروفیل سینا شرق در کجا قرار دارد؟

این کارخانه در کیلومتر 35 جاده مشهد، فریمان، مقابل ایستگاه راه آهن سنگ بست قرار دارد.

از افتخارات این مجموعه به چه مواردی می توان اشاره کرد؟

استانداردهای محصولات ارائه شده این مجموعه توانسته این مجموعه را در لیست کارخانه‌ های چهارمین نمایشگاه بین المللی فلزات قرار دهد و این مجموعه به عنوان واحد نمونه صنعت استان معرفی گردد.

این پست را به اشتراک بگذارید

    سبد خرید