شرکت لوله‌های دقیق کاوه ایرانیان

شرکت لوله های دقیق کاوه ایرانیان

شرکت لوله های دقیق کاوه ایرانیان فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لوله های فولادی در سال ۱۳۸۲ آغاز کرد و اینک جزو یکی از مطرح ترین و برترین شرکت های تولیدی در این زمینه است.

این شرکت نخستین تولیدکننده لوله بدون درز در کشور بوده و در حال حاضر قادر به تولید سالانه 15 هزار تن لوله بدون درز به روش کشش سرد و ۷۵ هزار تن لوله بدون درز به روش نورد گرم می باشد. ما در مطلب زیر این مجموعه را به طور کامل معرفی کرده و از محصولات و همکاری های این مجموعه مطالب جامع و مفیدی در اختیار شما مخاطبین گرامی قرار می‌ دهیم. با ثامن حدید همراه باشید.

تولیدکنندگان مطرح لوله فولادی

این شرکت با همکاری تولیدکنندگان مطرح کشور دست به تولید لوله های فولادی زده و توانسته لوله های با کیفیت بالا را روانه بازار کند و عموم مشتری های این محصول را با کیفیت بالای این محصول راضی نگه دارد.

واحد کنترل کیفی لوله دقیق کاوه ایرانیان

این واحد وظیفه نظارت و بازرسی بر عموم محصولات تولید شده این شرکت را داشته و با استفاده از تجهیزات بروز توانسته تمامی محصولات تولید شده این شرکت را کنترل کند و محصولی با کیفیت را به بازار ارائه دهد.

شرکت لوله‌های دقیق کاوه ایرانیان تنها شرکتی است که در ایران دست به تولید لوله های دقیق صنعتی با روش کشش سرد زده است. شرکت کاوه ایرانیان توانسته با ارائه محصولات با کیفیت و جلب رضایت خریداران و تولید صحیح در زمینه تولید لوله های فولادی و سایر محصولات، جزو یکی از مطرح ترین شرکت ها بوده.

قیمت روز لوله فولادی در سایت ثامن حدید روزانه قابل استعلام می باشد.

همچنین این مجموعه علاوه بر تولید سالانه 15 هزار تن لوله ساده کربنی و کم آلیاژ اعم از لوله های فولادی بدون درز؛ درز مخفی و کاندوئیت، دست به تولید محصولات دیگر فولادی نیز بزند. همچنین جالب است بدانید محصولات تولید شده این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی بود و پس از بررسی توسط واحد کنترل کیفی به بازار عرضه می گردد.

تیوب های فولادی بدون درز شرکت لوله های دقیق کاوه ایرانیان

این مجموعه هم اکنون مطابق استانداردهای روز آمریکا، انگلستان، آلمان، ژاپن و اتحادیه اروپا به تولید تیوب های فولادی بدون درز پرداخته و در ضخامت های مختلف این محصول را روانه بازار مصرف می‌کند.

تیوب های بدون درز دقیق در چه مواردی قابل مصرف است؟

تیوب های تولید شده بدون ذرز این مجموعه در موارد زیادی مورد مصرف قرار می گیرد از جمله استفاده جهت تیوب های مبدل حرارتی، تیوب های دیگ بخار، تیوب های دقیق خودرو، تیوب های انتقال فشار هیدرولیکی، تیوب های ضد انفجار، بوش های صنعتی و لوله های کاندوئیت (ضد انفجار) و…

لوله های بدون درز فولادی

لوله های بدون درز فولادی یکی دیگر از محصولات تولیدی این شرکت است که در موارد زیر مصرف می شود:

  • لوله های انتقل نفت و گاز و مواد پالایشگاهی
  • لوله های واحدهای پروسس پالایشگاهی
  • خطوط شبکه گازرسانی
  • سیستم حمل مایعات هیدروکربنی
  • لوله های گاز شهری
  • انتقال هر نوع سیال پرفشار

کلام پایانی

در مطالب بالا درباره شرکت لوله های دقیق کاوه ایرانیان مطالبی را گردآوری کرده و درباره محصولات، واحد کنترل کیفی و همکاری های این مجموعه اطلاعات مفیدی در اختیار شما مخاطبین گرامی قرار دادیم. اینک با پاسخ به دو سوال دیگر مطالب ارائه شده این صفحه را تکمیل می نماییم.

شرکت لوله های دقیق کاوه ایرانیان در کجا قرار دارد؟

این شرکت در ساوه، شهرک صنعتی کاوه قرار دارد.

مشخصات لوله های تولید شده این شرکت به چه صورتی است؟

قطر خارجی 6-90 میلی متر
ضخامت دیواره: 0.8-5 میلی متر
طول: 20 متر

این پست را به اشتراک بگذارید

    سبد خرید