مجتمع فولاد زرند ایرانیان (زرند کرمان)

فولاد زرند ایرانیان

شرکت فولاد زرند ایرانیان در سال ۱۳۸۷ با سرمایه گذاری دو مجموعه هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) تأسیس گردید. سپس این مجموعه در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران با شماره ثبت 333265 به طور رسمی به ثبت رسید.

مدیر عامل این شرکت ماشاالله سهراب نژاد بوده و هدف از تاسیس این شرکت تولید کنسانتره سنگ آهن، کک سازی، گندله سازی و فولاد سازی بوده است.

این شرکت در زمینه فولاد فعالیت داشته و تاکنون توانسته در این زمینه بسیار مفید باشد. ما در مطالب زیر درباره شرکت فولاد زرند ایرانیان اطلاعات جالبی قرار داده و مطالب جامعی ارائه کردیم تا علاوه بر پاسخ دادن به عمده سوالات شما مخاطبین گرامی درباره این مجموعه، این مطالب بتواند اطلاعات جالبی نیز در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در ادامه برای آشنایی هرچه بیش تر با مجموعه فولاد زرند ایرانیان با ثامن حدید همراه باشید.

سرمایه گذاری های مجموعه زرند ایرانیان و سرمایه داخلی شرکت

این شرکت به سرمایه گذاری های عظیمی پرداخته از شرکت در پروژه های تولید کنسانتره سنگ آهن، کک سازی، گندله سازی و فولاد سازی گرفته تا سرمایه گذاری بر روی محصولات فولادی دیگر، همچنین این سرمایه گذاری ها در مرکز اصلی این شرکت یعنی تهران انجام نشده و عمده سرمایه گذاری ها و پروژه ها در شهرستان زرند واقع در استان کرمان آغاز به کار گردیده است.

هم اکنون این شرکت سرمایه حدودی ۴۵۰۰ میلیارد ریالی را داشته و از لحاظ اقتصادی در شرایط نسبتا مناسبی به سر می برد.

از اهداف و تمهیدات مهم این شرکت می توان به ۵ مورد بسیار مهم اشاره نمود که در جهت حضور موثر در عرصه معادن و صنایع معدنی ایران بوده است. این ۵ مورد عبارتند از:

  • سرمایه گذاری در جهت استخدام نیروهای مدیریتی
  • استفاده از مزیتهای رقابتی مانند همکاری با شرکت های داخلی و خارجی معتبر
  • همگام سازی و مطابق کردن اهداف اصلی این مجموعه  با نیازهای هلدینگ میدکو بعنوان یکی از اصلی ترین  سرمایه گذاران این مجموعه
  • استفاده از توانمندی های شرکت های زیر مجموعه
  • بکارگیری نرم افزارها،استانداردها و پرسنل مجرب و کارکشته جهت تولید بهترین و باکیفیت ترین محصولات

عموم فعالیت های شرکت فولاد زرند ایرانیان

 این مجموعه با هدف پیشرفت و توسعه معادن و صنایع معدنی در سال های اخیر دست به احداث، راه اندازی و بهره برداری از کارخانجات آهن و فولاد سازی و واحد های مرتبط زده و تاکنون در این امر موفق نیزبوده است.

دومین فعالیت این شرکت درجهت فعالیت های اصلی

صادرات و فعالیتهای بازرگانی در زمینه لوازم و محصولات معدنی و فولادی و خدمات مهندسی می باشد که تعامل با شرکت های خارجی نیز به همین منظور صورت گرفته است.

ساخت تأسیسات و کارخانجات و صنایع فرآوری معدنی یکی دیگر از اهداف مهم این مجموعه بوده که تاکنون نیز این هدف را محقق ساخته است.

همانطور که اشاره شد این شرکت ۳ هدف اصلی برای پیشبرد مجموعه خود دارد که تاکنون در هر ۳ عرصه موفقیت هایی را کسب کرده است.

خط مشی فولاد زرند ایرانیان

این شرکت با حمایت شرکت مادر یعنی توسعه معادن و صنایع معدنی(میدکو) در زمینه تولید محصولات فولادی آغاز به کار کرده و تاکنون توانسته با مدیریتی خوب و با داشتن افرادی متخصص و مجرب (سرمایه های انسانی) و استفاده از بروز ترین و بهترین فناوری‌ها و دانش فنی و همچنین با استفاده از کارشناسان متخصص در حوزه های مربوطه در جهت تحقق راهبردهای هلدینگ میدکو و اهداف شرکت فولاد زرند ایرانیان گام های صحیحی بردارد.

همچنین این مجموعه توانسته ضمن اجرای مدیریت کیفیت یکپارچه و رعایت استانداردهای جهانی با بازنگری و بهبود نتایج عملکرد سازمانی و سایر موارد گام های صحیحی در حوزه خود بردارد.

اهداف شرکت فولاد زرند ایرانیان

  • توسعه پایدار و اقتصاد مقاومتی دانش بنیان
  • جذب افراد بومی در مناطق محروم و میزبان به عنوان نیروی کار (اشتغال زایی)
  • بهبود شرایط محیط کار برای کارمندان و سایر افراد و همچنین حفظ و رعایت مسئولیت های اجتماعی و صیانت از جنبه های : انسانی ، ایمنی ، زیست محیطی
  • تعامل گسترده با مشتریان و ارتباط پیوسته با آنان در جهت ارائه خدمات مرتبط با بهبود مداوم در کیفیت و قیمت و ایجاد شرایط مناسب جهت تحویل محصول به مشتری
  • افزایش میزان محصولات در بازارهای داخلی و خارجی و بهبود رضایت مشتریان که به نوعی می توان به عنوان بازاریابی استراتژیک نام برد.
  • سرمایه گذاری، افزایش توان مالی، سود آوری و حفظ حقوق افراد مرتبط با مجموعه
  • تمرکز بر مدیریت دانشی و اهمیت دادن به تجارب سایرین و دانایی و توانایی های سازمانی.
  • ارزیابی صحیح کالا ها و محصولاتی که به مشتری ارائه می شود.
  • ارتقاء سطح بهره وری در کلیه فرآیندها و ظرفیت های موجود.

کلام پایانی

در مطالب بالا مجموعه از بهترین اطلاعات درباره شرکت فولاد زرند ایرانیان را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم و علاوه بر ارائه اطلاعات درباره سال تاسیس، محل تاسیس، مدیریت مجموعه و… درباره میزان فعالیت، اهداف، دستورالعمل ها و خط مشی مجموعه اطلاعات جامع و کاملی ارائه نمودیم اینک با طرح ۳ سوال اساسی دیگر مطالب ارائه شده را تکمیل می کنیم:

اصلی ترین هدف مجموعه فولاد زرند ایرانیان چیست؟

ایجاد و حفظ مزیت رقابتی پایدار با تولید محصولات صنعتی و معدنی آهن و فولاد مطابق با استاندارهای ایران و جهان و ارائه محصولات با کیفیت.

مجموعه فولاد زرند ایرانیان تاکنون چند پروژه اساسی را به پایان رسانده است؟

این شرکت تاکنون حدود ۱۲ پروژه اصلی دریافت کرده و ۹ پروژه را به اتمام رسانده است.

تعداد کل اشتغال زایی این شرکت تاکنون به چه عددی رسیده است؟

اشتغال زایی این شرکت تاکنون به عدد 5634 نیروی کار رسیده است.

این پست را به اشتراک بگذارید

    سبد خرید